فیلم این موتورسوار با سرعت 225 کیلومتر تصادف کرد و زنده ماند!


آفتاب نیوز :

یک موتورسوار در فلوریدا می گوید که پس از تماشای فیلم تصادف نزدیک به مرگ 140 مایل در ساعت (225 کیلومتر در ساعت) درسی آموخته است.

این موتورسوار با دوربینی که در پشت موتور سیکلتش نصب شده بود، با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) در جاده های پرتردد رانندگی کرد و تصاویر آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

در آخرین ویدئوی ضبط شده این فرد دچار تصادف شدید و شکستن بیش از 20 استخوان شد.

این جوان 27 ساله گفت: یک روز برمی گردم تا سوار شوم، اما نه مثل قبل. وی افزود: موتورسواری برای من سرگرم کننده بوده اما می خواهم مدت زیادی از آن لذت ببرم.

در ویدیوی ارسال شده، که به نظر می‌رسد بزرگراهی خارج از دیتونا باشد، او تقریباً سه برابر سریع‌تر از سایر خودروها سرعت می‌گیرد. او سوار بر یک هوندا CBR600RR قدرتمند، از ماشین‌ها سبقت می‌گیرد و به یک نقطه نگاه می‌کند تا مطمئن شود که دوربینش قبل از سرعت گرفتن توسط بادهای شدید از بین نرفته است.

اما با گذشت چهار دقیقه از سرعت بالای او، ترافیک ناگهان بسیار سنگین می شود.

او که سعی داشت از یک شکاف باریک در ترافیک عبور کند، با یک وانت مشکی رنگ تصادف کرد و ظاهراً پشت فرمان از هوش رفت.

وقتی موتور به حرکت خود ادامه می دهد، 18 چرخی که یک ثانیه پیش رد شده به پایش برخورد می کند و آن را چند متری پرتاب می کند.

وی اذعان داشت: من آن را تصادفی می دانم اما مشخصاً تقصیر من بود. من بیش از حد اعتماد به نفس داشتم. خوشبختانه زنده ماندم و هیچ دست و پایی از دست ندادم.

این جوان 20 قسمت از بدنش از جمله صورت، دست ها، دنده ها و ستون فقراتش شکسته است.

حالا او می گوید که ترفندهای مرگبار خود را پشت سر گذاشته و به شنوندگانش توصیه می کند که با خیال راحت رانندگی کنند.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما