فیلم خلاصه بازی بارسلونا و رئال مادرید

رئال مادرید به سبک ال کلاسیکو را برد. الماس انگلیسی اشک بارسلونا را درآورد

آفتاب نیوز :

در حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ فوتبال اسپانیا، “بارسلونا” میزبان رقیب سنتی خود “رئال مادرید” بود و این دیدار با برتری دو بر یک “کهکشانی ها” به پایان رسید.

ژیل مانزانو داور اولین ال کلاسیکو این فصل بود که در ورزشگاه المپیک ایو کمپانی برگزار شد.

رقابت سایه دو تیم در جدول رده بندی بر شور و هیجان همیشگی این بازی افزود. کار با لواندوفسکی، رافینیا و جوئل کوند آغاز شد که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته اند و در ترکیب اصلی بارسلونا حضور ندارند و از روی نیمکت شروع می شوند. فرانکی دی یونگ و پدری، دو هافبک اصلی بارسلونا که مدت هاست مصدوم بودند، به این دیدار نرسیدند.

به این ترتیب ژاوی نسبت به بازی های قبل با روش محتاطانه تری تیمش را به میدان فرستاد و همزمان با استفاده از کانسلو و آرائوخو در سمت راست تیمش وینیسیوس برزیلی را متوقف کرد.

از سوی دیگر، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال هام، ادواردو کاماوینگا و مودریچ را نیمکت نشین کرد تا از ژاویمان و فرلاند مندی استفاده کند.

در دقیقه شش حمله میزبان با اشتباه خط دفاعی رئال مادرید انجام شد و ایلکای گوندوگان از این فرصت استفاده کرد و اولین گل بازی بارسلونا را به ثمر رساند.

رئال مادرید با تکیه بر سرعت و تکنیک وینیسیوس و رودریگو سعی در ایجاد فضا در دروازه بارسلونا داشت و بازیکنان میزبان با حفظ توپ و آرام کردن بازی، یک ضد حمله را طراحی کردند.

در ادامه شاگردان ژاوی بار دیگر بر توپ و میدان مسلط شدند و با استفاده از جناحین خطر ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با همان گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم سرمربی “رئال مادرید” تغییری ایجاد کرد و مندی کاماوینگا را به جای خود فرستاد تا با تقویت جناح چپ تیمش جا برای وینیسیوس باز کند.

تعویض آنچلوتی روند بازی را به کلی تغییر داد و “بارسلونا” را به دام انداخت. در دقیقه 68 فشار حملات رئال نتیجه داد و ضربه سنگین و مهارنشدنی جود بلینگهام ستاره انگلیسی به تور دروازه بارسلونا برخورد کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

پس از آن گل، بازی تغییر کرد و رئال بر زمین مسلط شد و در دقیقه 91 پاس کارواخال با تاخیر مدافعان بارسلونا همراه شد که بلینگهام گل دوم خود را به ثمر رساند و کهکشانی ها ورزشگاه را ساکت کردند. ستاره “رئال” با درخشش در این بازی به 10 گل در 11 بازی اخیر فصل لالیگا رسید.

رئال با این برتری ارزشمند خارج از خانه با 28 امتیاز و تفاضل گل نسبت به خیرونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. در حال حاضر “خیرونا” با 28 امتیاز و “بارسلونا” با 24 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

ترکیب بارسلونا:

مارک آندره ترشتگن، ژائو کانسلو (لامین یامال)، بالده، آرائوخو، ایناگو مارتینز، گابی، فران تورس (لواندوفسکی)، ژائو فلیکس (رافینیا)، کریستنسن، ایلکای گوندوگان و فرمین لوپز (اوریل رومئو).

ترکیب واقعی:

کپا، دنی کارواخال، دیوید آلابا، جود بلینگهام، وینیسیوس جونیور، تونی کروس (لوکا مودریچ)، رودریگو، فدریکو والورده، ژاویمنی، رودریگو (هوسلو) و فرلاند مندی (کاماوینگا).

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما