خرید بک لینک و رپورتاژ قوی ارزان دائمی فروش بکلینک با کیفیت برای سایت معتبر حرفه ای موثر

با این حال، چندین کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که بهترین لینک های پولی را دریافت می کنید و از جریمه گوگل جلوگیری می کنید. برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند. با استفاده از این ماتریس، مقدار رأسیت هر صفحه به طور محاسباتی تعیین می‌شود. این مقدار رأسیت برای هر صفحه به صورت یک اعداد حقیقی بین 0 و 1 است که نشان‌دهنده اهمیت و قدرت صفحه است. صفحات با مقدار رأسیت بالاتر در نتایج جستجوی موتورهای جستجو و رتبه‌بندی صفحات نشان داده می‌شوند. PageRank یک الگوریتم توسعه داده شده توسط لری پیج و سرگی برین در دانشگاه استنفورد است.

لینکسازی و بک لینک سازی جزو مهمترین و تخصصی‌ترین بخش خدمات سئو سایت می‌باشد. اگر در زمینه سئو فعالیت داشته اید، یا صاحب کسب و کار سئو محور هستید به احتمال زیاد تا حدودی با لینک سازی آشنایی دارید. در این مقاله سعی داریم تا به طور کامل خدمات لینک سازی بک لینک سازی تخصصی و حرفه‌ای را به شما توضیح بدهیم تا برای وب سایت خودتان استفاده کنید.

Ahrefs به شما این امکان را می‌دهد لینک‌های جدید، شکسته و گم شده یک سایت را نیز مشاهده کنید. این ابزار همچنین شما را قادر می‌سازد تا پروفایل یک بک لینک را نظارت کنید و رشد و کاهش بک لینک‌های خود و همچنین ترافیک ارگانیکی که از هر صفحه بازدید می‌کند را مشاهده کنید. به‌طورکلی، Ahrefs داده‌های با کیفیتی را در مورد بک لینک‌ها ارائه می‌دهد. به کمک این ابزار، می‌توانید بک لینک‌های خود یا رقبا را مشاهده کنید و اطلاعات مفید فراوانی دریافت کنید که به شما کمک می‌کند، استراتژی خود را برای به دست آوردن بک لینک اصلاح کنید. استفاده از این ابزار، نیازمند خرید اکانت حرفه‌ای Ahrefs است؛ اما می‌توانید به صورت رایگان به مدت 7 روز از آن استفاده کنید. پس هر شخص یا شرکتی می‌داند سایت‌هایی هستند که خدمات خرید بک لینک یا رپورتاژ آگهی ارائه می‌دهند و این را گوگل و دیگر موتورهای جستجو کاملا می‌دانند!

بک لینک‌های بی کیفیت و مضر می‌توانند به جایگاه و موفقیت سایت شما آسیب برسانند. از این رو، ما تاکید داریم که بک لینک‌های شما از وبسایت‌های با کیفیت و معتبر دریافت شوند. جاب تیم یکی از بهترین سایت برای خرید بک لینک است که جهت برندسازی و افزایش کسب درآمد به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند. این مجموعه بک لینک های دائمی و باکیفیت را به صورت پکیج ارائه می‌دهند. اگر تازه سایت خود را تأسیس کرده‌اید یا مدت‌ها از راه‌اندازی وب‌سایت شما می‌گذارد ولی هنوز موفق نشده‌اید رتبه خوبی در گوگل بدست بیاورید؛ می‌توانید با خرید بک لینک از جاب تیم به بهبود جایگاه سایت تان در گوگل کمک کنید. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود.

ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . بیش از 3 ماه از تاسیس سایتتون گذشته و تولید محتوای کافی داشتین و تمامی موارد سئو داخلی انجام شده ولی هنوز رقبا از شما جلو میزنند ؟ با لینک سازی رقابتی رشد سایتتان را شتاب دهید . سئو کار حرفه ای متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، سایت خود را در رتبه های نخست گوگل جستجو نمایید .

بک لینک خوب تاثیر بسیار زیادی در افزایش رتبه و همینطور بهبود سئو سایت شما می شود. اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر. همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند.

در صورتی که قصد دارید تمامی مراحل ۰ تا ۱۰۰ لینک سازی بر عهده سئوسل باشد می توانید یکی از این پکیج ها را سفارش دهید. پکیج لینک سازی سوم(خرید بک لینک حرفه ای) همان لینک سازی در سایت های مختلف اینترنت است که به نام خرید بک لینک pbn نیز شناخته می شود. لینک سازی هرمی از قوی ترین روش های لینک سازی بوده که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. قیمت این پکیج در حال حاضر حداقل 8 میلیون تومان بوده و اجرای کامل آن حداقل 3 ماه زمان خواهد برد. از نظر گوگل، خرید بک لینک یک تکنیک سئو کلاه سیاه برای سئو به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به‌گونه‌ای که وب‌سایت شما بالاتر از آنچه شایسته آن است رتبه بندی شود.

در برخی از صنایع و کسب و کارها، خرید بک لینک تنها راه برای ایجاد بک لینک است. توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد. یکی از مزایای مهم بک لینک باکیفیت مخصوصا برای سایت‌های تازه تاسیس شده، آگاهی از برند و نام تجاری است. هرچقدر کاربران برند شما را بیشتر بشناسند موجب ترغیب آنها به خرید محصولات و استفاده از خدمات شما می‌شود. زمانی که کاربران برند و لینک های شما را  در سایت‌های معتبر و مختلف مشاهده می‌کنند اعتماد بیشتری به برند شما کرده و در نتیجه موجب افزایش فروش می‌گردد.

آژانس دیجیتال مارکتینگ “سئوروز” با بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه‌های خدمات و آموزش، و با اجرای بیش از هزاران پروژه موفق در طول این سالها، تخصص و تجربه بالایی در ارائه آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می‌دهد. آژانس “سئوروز” می‌تواند به عنوان بهترین و اولین گزینه برای ارتقاء کسب و کار، برند، و تجارت شما باشد. انتخاب میزبان به خودی خود یک مسئله تخصصی است و به اندازه دیگر مراحل کمپین لینکسازی پیچیدگی دارد. بررسی نکات مهم انتخاب میزبان مانند spam score ، آتوریتی واقعی صفحات، میزان فعالیت میزبان در حوزه شما، قوانین و ضوابط سایت میزبان و ده ها معیار دیگر می‌تواند ضامن موفقیت شما در کمپین رپورتاژ پیش رویتان باشد. تکنیک آسمان خراش چیست؟ تکنیک SkyScraper یک روش لینک سازی است که در آن محتوای رقبای خود را کپی و تغییر می دادیم سپس محتوا را در سایت های دیگر شروع به انتشار و لینک سازی می کردیم.

هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایت‌های دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایت‌های شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل می‌شود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. لینک سازی یا لینک بیلدینگ یا خرید بک لینک، اسمش هر چه که باشد، یکی از پر چالش ترین و پر خطرترین فعالیت ها در سئو است.

هنگامی که مخاطبان در حال خواندن محتوا به صورت آنلاین هستند، ابتدا پیوندها را مشاهده می کنند. اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم.

افراد می‌ توانند از طریق این فیلم‌ ها با ساخت بک لینک فارسی نیز آشنایی پیدا کرده و این کار را به راحتی انجام دهند. اما اگر دید اقتصادی دارید، مطمئن باشید که این قضیه از لحاظ اقتصادی منتفی است. اما اگر مثلا دانشجویی هستید که برا علاقه خود وب سایتی ایجاد کرده اید، می توانید آن را در طول دوران تحصیل خود (مثلا چند سال) به روز نموده و نهایتا آن را به یک سایت باارزش و معتبر تبدیل نمایید. سرچ کنسول گوگل، همچنین داده‌های مربوط به ترافیک جستجو را در سایت شما گزارش می‌کند و می‌توانید ببینید چند بار و برای کدام عبارات در نتایج جستجو ظاهر شدید. همه این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بفهمید که وب‌سایت‌های دیگر چگونه محتوای شما را پیدا کرده و به آن لینک می‌دهند و رتبه شما در نتیجه جستجو چگونه بر لینک‌های شما تأثیر می‌گذارد. در ادامه با مهم ترین کارهایی که بعد از خرید رپورتاژ با آن مواجه می‌شوید را برایتان ذکر می‌کنیم تا با دید باز وارد این فرآیند شوید.

  • این سرویس یکی از ویژه ترین و پر فروشترین خدمات رایاطرح در بخش سئو می باشد.
  • یک لیست 50 بک لینک EDU و GOV خیلی قوی را همین الان خرید کنید و از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید.
  • گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد.
  • همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند.
  • این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.

این نوع بک لینک ها از صفحاتی می آیند که محتوای آنها به موضوع یا دامنه وب سایت شما مرتبط است. پیوندها از صفحات مرتبط به بهبود اعتبار سایت شما در چشم موتورهای جستجو کمک می کنند. اگر جستجو با کلمات کلیدی را انتخاب کنید، می‌توانید صفحات با بالاترین رتبه را برای کلمات کلیدی خاص مشاهده کنید و لینک‌هایی که به آن صفحه اشاره می‌کنند را بررسی کنید. سفارش بک لینک اگر به دنبال رتبه بالاتر برای یک کلمه کلیدی خاص هستید، این منبع عالی است. Buzzsumo همچنین به شما امکان می‌دهد، دامنه‌های مختلف را جستجو کنید و ببینید کدام سایت‌ها به آن‌ها لینک می‌دهند. داشبورد این ابزار بسیار کاربرپسند است، بنابراین می‌توانید بدون زحمت، دامنه‌های مختلف را جستجو کنید و اطلاعات ارزشمندی را که نیاز دارید به دست آورید.

پس نگران آسیب سایت خود نباشید و این کار وقت گیر را به مجموعه رایانیتا بسپارید. ما در مسیر بک‌لینک‌سازی که معمولا برای افراد سخت است همراه شما خواهیم بود. با عضویت در سایت، تمام قوانین و شرایط استفاده از خدمات جاب تیم را پذیرفته اید. پس همین الان مطالب خود را آپدیت کنید و بیشتر و بیشتر در مورد کسب و کارتان با مخاطبان صحبت کنید. اگر تازه کار هستید، در ابتدا کار مسیر شما کمی ناهموار است و باید برای سایت خود کمی هزینه کنید. این هزینه اگر درست و به جا استفاده شود می تواند در عرض 30 روز جایگاه شما را تغییر دهد.

در این نمونه از تبلیغات، عبارت «خرید بک لینک خارجی معتبر» استفاده می‌شود تا شما فکر کنید که بک لینک‌های خریداری شده کاملاً برای سایتتان مفیدند. این در حالی است که از نظر گوگل تنها عواملی که به بک لینک ارزش می‌بخشند موضوع صفحه و سایتی که به سایت شما لینک داده است و اعتبار دامنه آن است. نتایج جستجوی ارگانیک می‌توانند شامل لینک‌های به صفحات وب، وب‌سایت‌ها، بلاگ‌ها و منابع آنلاین دیگر باشند که مرتبط با موضوع یا کلمات کلیدی جستجوی کاربران هستند. این نتایج بر اساس اعتبار و کیفیت محتوا و صفحات وب تعیین می‌شوند و به عنوان یک ابزار مهم برای جذب ترافیک بی هزینه (بدون پرداخت هزینه تبلیغاتی) به وب‌سایت‌ها و منابع آنلاین استفاده می‌شوند. در جستجوی ارگانیک، ترتیب نمایش نتایج بر اساس عوامل متعددی مانند محتوا و کیفیت صفحات وب، قابلیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، ترتیب زمانی انتشار محتوای وبسایت تعیین می شود. کاربران اغلب به دنبال اطلاعات، محصولات یا خدمات خاصی می گردند و با استفاده از کلمات کلیدی در موتورهای جستجو، ترتیب و نتایج مربوط به جستجوی خود را مشاهده می کنند.

خرید بک لینک به عنوان روشی سریع و قابل اعتماد در بین سئوکاران ، وبمستر ها و صاحبین کسب و کار ها و وبسایت ها به شمار می آید. وب سایت های معتبری که خدمات خرید بک لینک را به کاربران ارائه می دهند، کار را برای دریافت لینک های سالم و معتبر برای وبسایت ها و در نهایت افزایش رتبه و فروش کالا و خدمات آن ها راحت کرده اند. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد.

سپس بر اساس پلتفرم آن‌ها دسته‌بندی و در لیست‌های مرتبط ذخیره می‌شوند. این لینک‌ها از انواع مختلفی مانند فروم، مقاله، بلاگ کامنت، اشتراک فایل، ویکی، سوشال بوک‌مارک و سوشال نتورک هستند. آقای الف می خواهد سایتش رو به صورت 100% اصولی و بدون بک لینک و تنها با مطالب خوب و خلاصه این معیارها بالا بیاورد. اما آقای ب می خواهد سایتی بالا بیاورد که سریعا به درآمد و پول تبدیل گردد. بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است.

اگرچه بک لینک  موجب بهبود رتبه بندی شما در گوگل می شود،اما مکان قرارگیری بک لینک در سایت می تواند رتبه شما را حتی بیشتر بهبود بخشد. با ارزش ترین نوع بک لینک از وب سایت های با کیفیت و اعتبار بالا حاصل می شود. لینک هایی که از سایت های با کیفیت گرفته می شود، سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به پیوندهای سایت های کم کیفیت و کمتر شناخته شده به موتورهای جستجوگر ارسال می کنند.

همچنین می توانید با خرید پنل پیامک سئوسل، اس ام اس مارکتینگ را نیز با حداکثر قدرت آغاز نمائید. برای مشاهده محتوای آموزشی و کاربردی در حوزه های مرتبط کافیست به وبلاگ سئوسل مراجعه نمائید. شما به راحتی می‌ توانید خرید بک لینک خود را از مجموعه رایا مارکتینگ انجام دهید. ابتدا به این سایت این مجموعه مراجعه کرده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید. سپس می‌ توانید با کارشناسان آن نیز صحبت کرده و مشاوره شوید.‌ در نظر بگیرید شما می‌ توانید ابتدا از هزینه بک لینک دائمی آگاهی پیدا کنید. سپس نسبت به قیمت فروش بک لینک‌  یک انتخاب درست و اصولی داشته باشید.

مزیت‌ های بک لینک دائمی

مفتخریم اعلام داریم که ما در تیم سون بک لینک تاکنون حتی گزارش یک مورد پنالتی را نداشته و در همین وب سایت برترین مطالب سئو را به صورت رایگان قرار داده ایم. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. به همین دلیل افراد و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود پیش گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بکلینک ترجیح می دهند.

همچنین، باید از قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو آگاه باشید و از خرید بک لینک های اسپم و غیرقانونی خودداری کنید. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بک لینک مورد نظر خود را مناسب وبسایت خودتان خریداری کنید. یکی از خدمات اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ پویان توسعه ارائه خدمات فروش بک لینک های دائمی و رپورتاژ آگهی می باشد. شما عزیزان می توانید با کارشناسان پویان توسعه در ارتباط باشید تا در اسرع وقت بتوانیم سرویس مد نظر شما را با کمال افتخار ارائه دهیم. بنابراین، اگر تصمیم به استفاده از PBN دارید، بهتر است با تیمی حرفه ای و با سابقه در امر ساخت بک لینک PBN همراه شوید تا با هزینه بسیار کمتر نتیجه چند برابری را تجربه کنید. تیم پویان توسعه یکی از بهترین انتخاب های شما برای لینکسازی و خرید بک لینک PBN می باشد.

احتمالا برای شما خیلی جالب خواهد بود اگر بدانید که شتجربه ما در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی حدود نیمی از سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می کنند! یعنی ابتدا سفارش را گرفته و بلافاصله برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. دانستن نحوه یافتن بک لینک‌های سایتتان، یکی از اصول اولیه سئو است که باید به آن مسلط باشید.

پست مهمان (Guest post) چیست؟ + مهمترین نکات در نوشتن آن

در بک لینک، لینک صفحه مورد نظر شما در بخش های مختلف یک سایت قرار داده می شود. وقتی اقدام به ساخت بک لینک کردید و گوگل تصمیم بگیرد تا رتبه سایت شما را بهبود ببخشد، حدود 10 هفته طول می‌کشد تا یک پله رتبه شما ارتقا پیدا کند. خرید بک لینک‌های با کیفیت نیز طرفداران نسبتاً زیادی در بین مدیران وب‌سایت‌ها دارد؛ اما با این حال بک لینک‌هایی که از این روش به دست می‌آیند از نظر اکثر موتورهای جستجو نمی‌توانند از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

دانشجویان میتوانند به صورت قدم به قدم ویدیو ها را دنبال کرده و لینک سازی حرفه ای و رایگان انجام دهند. همانطور که بالاتر هم قابل مشاهده است، در لینک بگیر تعداد زیادی پکیج بک لینک وجود دارد و هر کدام از آنها جزئیات مختلفی دارند. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد. و باز هم مانند سایت قبل نقطه قوت آن فروش بک لینک در سایت های ایرانی است.

ما به عنوان یک تیم با تجربه و تخصصی، توانایی ارائه خدمات لینک سازی برای انواع وبسایت‌ها را داریم. بسیار ساده است، درواقع زمانی که کاربران از طریق لینک های خارجی از دیگر سایت ها به سایت شما مراجعه می کنند نشان از این دارد که سایت شما معتبر است و کاربران به آن اعتماد دارند. این مزیت و امتیاز از چشم جستوجوگران گوگل مخفی نمی ماند و در رتبه بندی سایت شما اثرات مثبتی می گذارد. همچنین اگر دارای سایت فروشگاهی باشید، یا هر سایتی که محصول و یا خدمای برای عرضه کردن دارد ، از این طریق می توانید محصولات خود را بیشتر معرفی کنید و کاربران زیادی را به صفحه خود راه دهید. اینگونه بیشتر می توانید فروش و ارائه خدمات داشته باشید که در نهایت سبب می شود تا شما به سود کلانی دست یابید و نامتان سر زبان ها بیفتد. بک لینک های PBN از دسته بک لینک های کلاه سیاه و غیر مجاز محسوب می شوند که می تواند سایت شما را به مخاطره بیاندازد.

این نوع بک لینک‌ها در قالب رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر منتشر می‌شوند. خرید بک لینک یکی از متداول ترین روش های بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل است. اما گوگل رسماً اعلام کرده که خرید بک لینک برای دستکاری کردن پیج رنک (PageRank Manipulation) بر خلاف دستورالعمل های گوگل (Google’s Webmaster Guidelines) است و باعث جریمه سایت خواهد شد. شبکه وبلاگ خصوصی یا (Private Blog Network) روشی پیچیده و جذاب در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است.

مورد دوم ممکن است یک اقدام دستی از Google دریافت کنید به این معنا که یک بازبین انسانی تصمیم می گیرد که سایت یا صفحات سایت شما با دستورالعمل های گوگل مطابقت دارد یا خیر. این موضوع می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت شما شود و بازگشت از آن بسیار دشوار است، حتی ممکن است ببینید سایت شما به طور کامل از نتایج گوگل حذف شده است. با این حال، اقدامات دستی مربوط به لینک سازی کلاه سیاه یا هرزنامه امروزه بسیار نادر است. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید.

با این حال اگر در استارت و شروع کار خود جدی بوده و پلنی برای درآمدزایی آن دارید، نبایستی از لزوم سرمایه گذاری برای وب سایت خود غافل گردید. طبیعتا هرکاری برای شروع نیاز به سرمایه گذاری داشته و با درآمدزایی در زمانی خاص این سرمایه بازخواهد گشت. البته امروزه استارت آپ ها معمولا از سرمایه گذار برای عملی کردن ایده های خود استفاده می نمایند. همان گونه که از قدیم نیز همیشه ذکر می شد، معیار اساسی مهم در بحث خريد بك لينك معیار پیج رنک (PageRank) است.

شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، ما بک لینک را به صورت سه ماهه با قیمتی بسیار نازل تر می فروشیم که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود. بک لینک‌هایی که متخصصان سئو آن‌ها را با کیفیت توصیف کرده و گوگل آن‌ها را رأی به اعتبار وب‌سایت شما به حساب می‌آورد.

در نهایت فایلی شامل تمامی موارد بررسی شده، آنالیز رقبا و راهکارهای پیشنهادی (از بحث بازاریابی محتوا ، لینک سازی، تبلیغات خارجی، بهبود ورود کاربران و …) که توسط کارشناسان فنی ما تهیه شده به شما تحویل داده می شود. با خرید پکیج 50 تایی بک لینک به سایت خود اعتبار ببخشید و بیشتر مورد توجه گوگل قرار بگیرید. در پکیج 100 تایی بک لینک، اختصاصا برای سایت شما از 100 منبع معتبر و مرتبط با حوزه کاری شما به صورت همیشگی بک لینک گرفته می شود. چگونه می توان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب را از بد تشخیص داد؟ قطعا شما می خواهید بهترین آژانس را برای اجرای لینک بیلدینگ خود انتخاب کنید تا در معرض خطر جریمه گوگل قرار نگیرید و رتبه های شما بهبود یابد. شما به عنوان یک دارنده سایت یا فروشگاه اینترنتی ممکن است تا به حال برای سایت خود لینک سازی کرده باشید و برای سایتتان بک لینک خریداری نموده اید. گرچه بیشتر ترافیک از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود، اما بخشی از ترافیک می تواند از طریق مراجعه به سایت ها حاصل شود.

  • ابزارهای رایگان، معمولاً محدودیت های خیلی زیادی دارند و اطلاعات اندکی در اختیار ما قرار می دهند.
  • انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد.
  • بک لینک‌ها بیشتر بر روی لینک سازی خارجی و ایجاد ارتباطات با سایت‌های دیگر تمرکز دارند و معمولا در سایدبار و فوتر سایت ها قرار می گیرند،در حالی که رپورتاژ بیشتر بر روی ثبت محتوا در دیگر وبسایت ها تمرکز دارد.
  • شناسایی مجازات الگوریتمی مشکل‌اند؛ زیرا برخلاف مجازات دستی، هیچ هشداری درباره آن برای شما ارسال نمی‌شود.
  • بک لینک‌های بی کیفیت و مضر می‌توانند به جایگاه و موفقیت سایت شما آسیب برسانند.

تاثیر خريد بك لينك امری است که با مرور زمان ثابت شده و سئوکاران مختلف پس از یک بار همکاری با ما، ما را برای کار کردن برگزیده اند. کتاب های فراوانی در زمینه لینک بیلدینگ نوشته شده که در اینجا فقط به برخی از آن ها اشاره می کنیم. در صورت هرگونه ابهام می توانید از مشاوره رایگان محصول بهره مند شوید.

در واقع این فروشنده بک لینکی میفروشد که آسیب به شدت زیادی به سایت میزند. در صورت سفارش پکیج‌های لینک سازی لایه‌ای و خرید بک لینک، لینکی برای مشتری ارسال می‌شود که به‌صورت روزانه می‌تواند رتبه کلمات‌کلیدی داخل پروژه را بررسی کند. خدمات خرید بک لینک قوی تضمینی و باکیفیت دائمی، انبوه، هرمی، فالو، واقعی، طبیعی، لایه ای و … با تضمین %۱۰۰ عدم پنالتی گوگل
قوی ترین پکیج‌های خرید بک لینک را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید.

  • در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید.
  • بک لینک و رپورتاژ هر دو مفاهیم مرتبط با سئوی خارجی سایت هستند که معنا و مفهمومی متفاوت با هم دارند.
  • پس حتما با تحقیق قبلی اقدام به خرید کنید تا چنین مشکلاتی گریبان سایت شما نشود.
  • مجازات الگوریتمی هنگامی اتفاق می‌افتند که گوگل به‌روزرسانی‌های الگوریتم را حذف می‌کند (مانند به‌روزرسانی پنگوئن که مرتبط با کیفیت بک لینک‌ها و مبارزه با خرید بک لینک است).
  • اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید.

هرچه دامنه های بیشتری به سایت شما لینک شوند، اعتبار بیشتری در گوگل کسب می کنید. بنابراین، هرچه دامنه های بیشتری به سایت شما لینک شوند ، رتبه شما در کلمات کلیدی هدف شما در Google بالاتر خواهد بود. زمانی که تمامی کار های لازم بر روی سایت شما انجام شده اما بهبود رتبه حاصل نمی شود و یا رقابت در کلمه ای که قصد رتبه گرفتن در آن را دارید سنگین می باشد، می توانید با مشاوره و خرید بک لینک سریع تر به نتیجه دلخواه خود برسید. در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد.

  • با به دست آوردن اطلاعات کامل و جامع در رابطه با خرید بک لینک شما می‌ توانید با روش‌ های جلوگیری از بک لینک آشنایی پیدا کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید.
  • این پروسه آنچنان مهم و باید با استراتژی باشد که فقط توسط متخصص سئو انجام می شود.
  • حتما قبل از پرداخت برای هر لینک، باید وب سایت مورد نظر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.
  • اگر در زمینه سئو فعالیت داشته اید، یا صاحب کسب و کار سئو محور هستید به احتمال زیاد تا حدودی با لینک سازی آشنایی دارید.
  • همچنین، باید از قوانین و دستورالعمل های موتورهای جستجو آگاه باشید و از خرید بک لینک های اسپم و غیرقانونی خودداری کنید.

با این حال، لازم است توجه داشت که استفاده از شبکه وبسایت های خصوصی (PDN) به منظور بهینه‌سازی سئو برخلاف راهنمایی موتورهای جستجو مانند گوگل است. موتورهای جستجو شبکه وبلاگ‌های خصوصی را به عنوان یک فنیک منابع لینک‌های مصنوعی در نظر می‌گیرند و ممکن است وبسایت‌هایی که در این فعالیت شرکت می‌کنند را مجازات کرده و رتبه آن‌ها را کاهش دهند. این امر به‌خاطر استفاده از شبکه وبلاگ‌های خصوصی به منظور تلاش در تغییر رتبه وبسایت در نتایج جستجو و بکارگیری روش‌های مصنوعی به جای ارایه ارزش حقیقی به کاربران است. برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. خرید بک لینک یک استراتژی مهم برای بهبود رتبه و افزایش اعتبار وب سایت ها در موتورهای جستجو است. با پیروی از استراتژی های صحیح، انتخاب وب سایت های معتبر و تولید محتوای با کیفیت، می توانید رتبه بندی و جذب ترافیک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید.

ما در مقاله بک لینک چیست؟ توضیح دادیم که این روش به چه صورت است و به طور کامل شما را با آن آشنا کردیم. این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند.

الان که این محتوا را مینویسم در سال 2023 هستیم و گوگل دیگر آن کودک بی تجربه نیست که براحتی بتوان با تغییر چند انکرتکست و چندین نوع بک لینک مختلف سرش کلاه بزاریم. همه شما تاریخ را بخوانید تمام کشور گشایی های پادشاهان توسط سربازان بوده و هست. من در این دوره پیشرفته لینک سازی به استراتژی های مهم لینک سازی خارجی می پردازم تا بتوانید تاج گذاری برای محتوایتان انجام دهید.

نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود. همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد.

شما می‌ توانید از کارشناسان رایا مارکتینگ سوالات خود را پرسیده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. این کارشناسان با توجه به خواسته و نیاز شما و محتوای سایت تان و نوع بک لینکی که مورد نیاز است، یک قیمت بسیار مناسب به شما ارائه می دهند. شما می‌ توانید با کارشناسان رایا مارکتینگ صحبت کرده و اطلاعات خوبی در این زمینه به دست بیاورید. در خرید بک لینک شما می‌ توانید با انواع این روش نیز آشنایی پیدا کنید.

فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی و معرفی مقالات خود به مخاطبان می تواند نوعی بک لینک باشد. گوگل به لیست خود یک کرالر جدید اضافه کرده است، این کرالر برای ابزارهای تستی استفاده می شود که در کنسول جستجو یا دیگر ویژگی های گوگل استفاده می کنید گوگل یک کرالر جدید به نام گوگل ابزار بررسی را منتشر کرده است. این کرالر جدید، که به نام گوگل یک کرالر جدید به نام گوگل ابزار بررسی را منتشر کرده است ….

ثبت بک لینک ها به صورت ساخت اکانت در فروم، مقاله، کامنت‌گذاری، Document Sharing ها، ویکی، Web 2.0، سایت‌های ویدیو و … می‌باشد. رپورتاژ که ما به عنوان پلان خرید بک لینک دائمی از آن یاد می کنیم، در حقیقت طبیعی ترین و ایمن ترین نوع بک لینک به حساب می آید. این که یک وب سایت یک مقاله یا نوشته انتشار دهد و به سایت شما لینک دهد، حالتی بسیار ایده آل از نظر گوگل و هرکس دیگری به حساب می آیند. با این حال تنها مشکلی که در مورد رپورتاژ می توان به آن اشاره نمود، بحث کند بودن اثرگذاری آن است. با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود.

کلیه لینک های ساخته شده در هر سرویسی (رپورتاژهای خبری مجله ای، وبلاگی و یا لینک های متفرقه)، تنها تا زمانی که آن سرویس به فعالیت خود ادامه دهد در آن سایت قابل درج خواهد بود. اغلب مواقع بک لینک های ارزان، بک لینک هایی هستند که از سایت های تازه، بی ارزش یا حتی پنالتی شده به سایت شما داده میشود. اگر با اصول ساخت بک لینک یا اصلا سئو خارجی آشنا باشید، به خوبی میدانید که لینک گرفتن از چنین سایت هایی، صرفا باعث کاهش رتبه وب سایت شما میشود و نتیجه مناسبی برای تان ندارد. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. اگر به دنبال خرید بک لینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات بک لینک و رپورتاژ از مجموعه آژانس فرین کمک بگیرید.

رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. این سایت هم در قالب پکیج لینک بیلدینگ انبوه ایرانی ، اقدام به فروش بک لینک به تعداد بالا در سایت های ایرانی میکند.

استفاده از خدمات بک لینک این مجموعه بسیاری از افراد را موفق کرده و سایت‌ های زیادی توسط این مجموعه جزو صفحات برتر گوگل شده اند. شما می توانید بک لینک های مد نظر خود را با نازل ترین قیمت و بهترین یفیت از ما خریداری نمایید و درست است که می گویند هیچ ارزانی بی علت نیست اما توجه داشته باشید که فروش ارزان ما به معنی بی کیفیت بودن محصولات ما نیست. بلکه بهترین ها را بدون هیچ واسطه و به صورت مستقیم برای شما ارئه می دهیم و در این روزهای سخت اقتصادی به منظور مشتری مداری هوای شما را داریم. به دنبال سایت‌هایی باشید که ترافیک ثابت و باکیفیتی از Google ایجاد می‌کنند. روند نزولی، افت ناگهانی، کلمات کلیدی اسپم یا ترافیک کم همه نشان می دهد که یک سایت ارزش دریافت بک لینک را ندارد. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند.

این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. ما هم چنین در تیم «سون بک لینک» رپورتاژ [خرید بک لینک دائمی] را به قیمتی بسیار نازل به شما ارائه نموده و شما در هر رپورتاژ جهت فروش بک لینک دائمی می توانید تا سقف سه بک لینک به یک سایت جای دهید. بهترین پلن های لینک سازی را برای شما جمع آوری کرده ایم ، شبکه خبری و ربات های اتوماتیک به کمک هوش مصنوعی فرآیند سئو را برای شما راحت تر از همیشه کرده اند . برای مشاوره و بررسی رایگان سایت خودتون با ما در تلگرام یا از طریق تماس در ارتباط باشید .

توجه کنید که معیارهای دامنه یا دامین اتوریتی به تنهایی به شما نمی گوید که یک سایت با کیفیت است یا خیر. بسیاری از سایت‌های مورد استفاده در PBN بر روی دامنه‌هایی ساخته شده‌اند که قبلاً دارای اعتبار دامنه بالایی (DA) هستند، که معیاری برای ارتباط یک وب‌سایت با یک جایگاه خاص است. به دنبال سایتی با طراحی خوب، مقاله‌های اصلی، موضوع واضح و چند پست با عنوان «نویسنده مهمان» باشید. اگر مطالب بالا را کامل خوانده باشید متوجه خواهید شد که خرید بک لینک باکیفیت می تواند موجب رشد و بهبود کسب کار شما شود.

حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است. سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛ اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است. یک بار سئوی داخلی برای همیشه ، بررسی ساختار صفحات سایت شما ، سئوی تکنیکال ، سرعت لود ، تمرکز صحیح بر روی کلمات کلیدی و هدف گذاری با دقت . سئو داخلی گام اول در سئو است که اگر به طور صحیح انجام نشود بالا آمدن سایت در گوگل غیر ممکن است .

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما