خرید بک لینک قوی + تضمینی + ارزان ترین قیمت خرید بکلینک تخصصی

Read more about (XSEO)سفارش بک لینک معتبر here.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. برای دانلود فایل پی دی اف آدرس سایت ها هم میتونید از لینک زیر استفاده نمایید . با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در عمل ولی این اتفاق هرگز و یا به ندرت اتفاق خواهد افتاد و اگر بخواهید بدین شکل در اینترنت فعالیت کنید به‌طور حتم رقبای شما با سرعت باورنکردنی نسبت به شما رشد خواهند کرد و نزد گوگل جایگاه بهتری خواهند داشت.

در طیف گسترده ما می توانید بک لینک های dofollow ،لینک های پروفایلی،تک صفحه ای ، وبلاگی و غیره را خریداری کنید. اگر می خواهید روی کلمه ای با حجم جستجوی بسیار بالا کار کنید، می توانید پکیج کامل بک لینک ما را انتخاب کنید. توجه کنید زیرساخت سایت شما نیز توسط متخصصین سئوی وبمسترسلام بررسی شده و پیشنهادات کاربردی، عملیاتی و اثربخش را برایتان خواهیم داد. همه بک لینک هایی که در مجموعه وبمسترسلام عرضه می شوند، بارها و بارها بروزرسانی شده اند و با تکیه بر دانش تخصصی سئو کارشناسان این مجموعه تبدیل به انتخاب اول بسیاری از وبمسترها و متخصصین سئو شده اند. بر اساس پیوند دادن به سایت‌ها (Sort by Linking sites) مرتب کنید تا ببینید کدام صفحات بیشترین لینک را از وب‌سایت‌های یونیک دارند.

به همین دلیل شما نیز در صورت دریافت بک‌لینک از آنها موفقیت‌تان در عرصه اینترنت تضمین می‌شود. از این رو تهیه چنین بک لینک هایی با ماهیتی کاملا طبیعی آرزوی بسیاری از سایتهای است. باتوجه‌به این موضوع که پایه الگوریتم اصلی گوگل به‌منظور رتبه‌بندی صفحات یک سایت را لینک‌ها می‌سازند و رتبه‌بندی در میان هزاران وب‌سایت بر عهده بک‌لینک‌ها است. بدین ترتیب تهیه بک‌لینک edu می‌تواند، مستلزم طی یک فرایند موفق آمیز در رتبه‌بندی‌های گوگل باشد. اگر برای سفارش و خرید بک لینک نیاز به مشاوره دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

Ahrefs یکی از بزرگ‌ترین شاخص‌های back link در کل جهان رو در اختیار داره. به عنوان مثال، یکی از این ابزارها به نام Link Intersect به شما امکان می‌دهد، سایت‌هایی رو کشف کنین که به رقبای شما پیوند دارن اما به شما ارتباط ندارن. این اطلاعات بسیار مفیدی است چون اگر سایتی به بیش از یکی از رقبای شما پیوند دهد، این احتمال وجود داره که بتونه پیوندی به سایت شما اضافه کنه. Ahrefs یه نسخه رایگان ارائه میده که به شما امکان میده در هر درخواست ده back link و دو دامنه رو کنترل کنین. اگه می‌خواهید ماهانه ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن بپردازید، یه تجزیه و تحلیل جامع از پروفایل back link خود دریافت خواهید کرد. در صورت مجازات گرفتن از گوگل به دلیل این که جریمه دریافت می‌کنین، چنین اطلاعاتی بسیار ارزشمند خواهد بود.

در زمان سفارش میتوانید وبسایت خود را برای ما ارسال کنید تا توسط تیم ما ، سایت شما بررسی و آنالیز شود تا با مشاوره کامل بهترین انتخاب را کنید. هدف ما تنها فروش خدمات نیست بلکه بر این باوریم شما باید بهترین نتیجه را دریافت کنید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. لینک ها مانند رأی هایی هستند که محبوبیت شما را در گوگل افزایش می دهند.

سفارش Backlink

بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت از سری منابع اختصاصی نشونت هستند که می تونید از این منابع بک لینک های با کیفیت دریافت کنید. ساخت و مدیریت وبلاگ های ایرانی و لینک سازی در وبلاگ ها زمان بر هست. نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده. بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است! چراکه در نهایت اگر متوجه شوم این محتوا هیچ بازدهی نداشته و کیفیتش پایین است، آن را با محتوای خوب جایگزین میکنم.

گوگل دائما به روز رسانی جدیدی را انجام می دهد تا وب سایت های با کیفیت پایین را مجازات کند که از تکنیک های ساخت لینک برای هرزنامه ها و برای دستکاری نتایج جستجو استفاده می کنند. با توجه به اینکه بک لینک های فالو ما معتبر و با کیفیت می باشد، هیچ نگرانی بابت گوگل وجود ندارد. گوگل در سال ۱۹۹۰، PageRank را معرفی کرد، PageRank از تعداد لینک ها برای رتبه بندی کلی وب سایت ها استفاده می کرد.

البته زمان های در نظر گرفته شده بر اساس یک ریتم قابل قبول و طبیعی بوده و بنا بر شرایط هر سایت، ممکن هست پکیج های لینک سازی در زمان های کمتر یا بیشتری هم قابلیت اجرا داشته باشند. بعضی از سرویس ها همچون سرویس های بک لینک تقویتی ممکن هست نهایتاً در عرض 48 ساعت تکمیل و گزارش‌ها خدمت شما ارائه بشه؛ اما بعضی از سرویس ها همچون سرویس بک لینک جامع ممکن هست تا 3 ماه نیز به زمان جهت اجرا نیاز داشته باشند. خیر، آسیب نمی‌زند البته اگر بک لینک دریافتی باکیفیت باشد و تعداد زیادی هم نباشد. کلیه بک لینک ها پس از ثبت، توسط ایندکسر بسیار قوی به گوگل شناسانده خواهند شد.

سفارش Backlink

اما همیشه ساخت بک لینک باعث افزایش ترافیک سایت شما نخواهد شد، به خصوص اگر از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. اگر از تکنیک های کلاه سفید برای به‌دست آوردن لینک‌های باکیفیت پولی در سایت‌های معتبر و با ایجاد محتوای باکیفیت باشید، شانس بیشتری دارید که لینک‌های خریداری‌شده برای سایت شما کارآمد باشد. خرید بک لینک به این معناست که صاحب سایتی دیگر به شما اجازه دهد از سایتش به سایت شما لینک بدهد که ممکن است این کار بصورت رایگان یا با دریافت هزینه انجام شود. وجود این لینک باعث می شود تا ترافیک ارگانیک شما افزایش یابد و به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آورید.

سفارش Backlink

اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند. البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. اقداماتی مانند خرید بک لینک به تعداد زیاد، فروش بک لینک ها و خرید شبکه های تبادل بک لینک جزء روش هایی هستند که توسط گوگل منع شده است. برای خرید بک لینک خارجی کافی است در سایت وبمسترسلام بسته مورد نیاز خود را انتخاب کرده و پس از انتقال به ناحیه کاربری، آن را سفارش دهید.

سفارش Backlink

اینجاست که تیم وبمسترسلام به یاری شما آمده و در خصوص ساخت بک لینک های با کیفیت و دائمی سرویس های ویژه ای را آماده نموده است. بک لینک ها یکی از بهترین و سریعترین روشها برای ارتقای رتبه سایت شما هستند. اما به این نکته باید توجه کنید که اثر بک لینک ها بسته به زیرساخت SEO داخلی سایت شما می توانند بسیار متفاوت باشند.

فرض اساسی این است که وب‌سایت‌های مهم‌تر احتمالاً لینک‌های بیشتری را از وب‌سایت‌های دیگر دریافت می‌کنند. بنابراین، هر چه تعداد و مهم‌تر از آن، کیفیت بالاتر بک لینک‌های یک صفحه وب بیشتر باشد، شانس آن برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی رقابتی بالاتر است. بنابراین، رتبه صفحه را به عنوان یک الگوریتم یا مفهوم در نظر بگیرید و نه به عنوان یک معیار. بک لینک‌های PBN (شبکه وبلاگ خصوصی) لینک‌هایی هستند که از شبکه‌ای از وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های متصل ساخته شده‌اند.

در میان بیش از 170 فاکتور رتبه‌بندی گوگل ، دو موردی که بیشترین تاثیر را دارند عبارتند از محتوای با کیفیت و بک لینک های طبیعی ، گوگل برای اختصاص جایگاه های فهرست نتایج به این دو فاکتور توجه بیشتری دارد. گوگل به طور مداوم الگوریتم رتبه بندی خود را بروز و پیشرفته تر می کند تا بیشترین ارتباط و کیفیت ممکن را از نتایج نمایش داده شده برای کاربران خود تضمین کند. اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر. همه آنها نکاتی است که نشان می دهد یک سایت برای پیوندها پول دریافت می کند.

حضور در رتبه های برتر گوگل به معنای جذب روزانه هزاران بازدیدکننده به سایت است.خرید بک لینک قوی با قرار دادن وبسایت شما در صفحه اول گوگل ، بازدیدکنندگان سایت های رقیب را وارد وبسایت شما خواهد کرد. استفاده از لینک‌های شکسته سایت‌های دیگر، یکی از راه‌های سریع و آسان برای گرفتن بک لینک است. لینک‌های شکسته لینک‌هایی هستند که دیگر وجود ندارند یا در یک وب‌سایت کار نمی‌کنند. این لینک‌ها ممکن است به دلیل حذف توسط وب‌سایت مقصد یا داشتن URL نامناسب ایجاد شده باشند. همچنین ممکن است وب سایت مقصد بسته شده یا به دامنه دیگری منتقل شده باشد. به هر حال، لینک‌های شکسته فرصت شگفت انگیزی را برای شما فراهم می‌کنند تا یک بک لینک دریافت کنید.

بک لینک‌های اولین صفحه در نتایج جستجوی گوگل، 3.8 برابر رتبه‌های دوم تا دهم است. بسیاری از متخصصان سئو، خرید بک لینک را روشی بی ‌نظیر و قدرتمند برای تصاحب بهترین رتبه های گوگل می‌ دانند و این روش را به بیزینس‌های مختلف پیشنهاد می‌دهند. یکی از بهترین استراتژی‌هایی که به شما کمک می‌کند که دارت بیزینس خود را به خال بزنید و به بهترین شکل ممکن، جایگاه‌های عالی گوگل را در بلند مدت از آن خود کنید، خرید بک لینک است. همواره با استفاده از ابزار های سئو، می توانید روند لینک سازی را مانیتور نمائید. ساخت بک لینک های شما به صورت آهسته و پیوسته انجام می گیرد و این مهم را از طریق ابزارهایی همچون ahrefs و Moz می توانید مانیتور کنید.

اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. از مزایای خرید بک لینک می توان به افزایش اعتبار برند و کسب و کار، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، ایجاد روابط جدید و نو با مشتریان تازه و افزایش درآمد و فروش اشاره کرد. لینک سازی داخلی سایت به صفحه موردنظر و بک لینک هایی که مستقیما برای این صفحه ایجاد می شوند، اعتبار صفحه را تعیین می کنند.

اول اینکه بر روی کلمه کلیدی مورد نظرتان در نتایج گوگل رشد می کنید و دوم اینکه قدرت دامنه شما افزایش پیدا می کند که مطالب و محتوا شما در واقع صفحات داخلی وب سایت تان هم در نتایج خوب گوگل قرار بگیرد. ما خود سئو را به شکلی انجام می دهیم که وب سایت شما به صورت پایدار در صدر نتایج گوگل باقی بماند. اگر پاسخ سوالات شما در متن بالا نبود، می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و از طریق تلگرام، ایمیل و شماره تماس با ما ارتباط بگیرید. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اگرچه این گونه بک لینک ها از دامنه های گوناگون و با ارزش ترین دامنه های ایرانی هستند، اما با آزمایش درخواهید یافت که ارزش آنچنانی زیادی نیز نداشته و برای به دست آوردن بک لینک قوی بایستی اقدام به خرید بک لینک فرمایید. در کل بکلینک های فروم و کامنت، از نوع نوفالو بوده و اثر بسیار کمی دارند و با اندکی آزمایش متوجه خواهید شد که اثر هر کدام از آن ها شاید به اندازه یک دهم یکی از سایت هایی که در پلن ما به فروش می رسد نباشد. ما هم چنین در تیم «سون بک لینک» رپورتاژ [خرید بک لینک دائمی] را به قیمتی بسیار نازل به شما ارائه نموده و شما در هر رپورتاژ جهت فروش بک لینک دائمی می توانید تا سقف سه بک لینک به یک سایت جای دهید.

ساخت بک لینک طبیعی زمان زیادی خواهد برد ، به خصوص اگر در زمینه لینک سازی اطلاعات کاملی نداشته باشید ، باید برای یادگیری جزییات لینک سازی برای کسب نتیجه و همچنین لینک سازی در وبسایت ها و وبلاگ ها زمان زیادی را صرف کنید. موارد فوق، بهترین راهکارها برای بهبود رتبه سایت و جذب ترافیک ارگانیک، سرمایه‌گذاری در ایجاد محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی سایت و جذب بک‌لینک‌های ارزشمند و طبیعی است. مشورت با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ یا متخصص سئو، می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

در صورتی که سفارش بک لینک وبلاگی ایرانی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست). توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید. ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد.

همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. کافیست از طریق جدول بالای همین صفحه «اینجا کلیک کنید» بسته مورد نیاز خود را سفارش دهید تا در اسرع وقت گزارش ایجاد بک لینک های یاد شده برایتان در سامانه CRM وبمسترسلام ارسال گردد. ما در وبمسترسلام تضمین می دهیم کلیه بک لینک های خریداری شده از نوع بک لینک طبیعی و دائمی هستند و هیچ ضرری برای سایت شما ندارند. از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا 2 ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

اما امروزه این کار سخت تر از گذشته شده است و موتورهای جستجو قادر به درک محتوای کپی هستند و آنها را در نتایج جستجو اعمال نمیکنند مگر اینکه آنها را اصلاح کرده و محتوای جدیدی به آنها اضافه کنید. امروزه بسیاری از صاحبان وب سایت ارزش لینک سازی را درک کرده اند و تنها در صورت دریافت هزینه برای شما در سایتشان لینک سازی انجام میدهند. این سرویس بک لینک انبوه به عنوان یک سرویس بوستر (شتاب دهنده) و مکمل سرویس اوژن ارائه می گردد. با خرید این سرویس تعداد بک لینک انبوه هرمی به عنوان لینک سازی مرحله دوم برای سایت شما اجرا می گردد.

سفارش Backlink

استفاده از بک لینک مناسب تاثیر فوق العاده ای بر افزایش رتبه وبسایت و بهبود سئوی خارجی آن دارد. به لینکی که از یک سایت دیگر به سایت شما داده می شود، بک لینک می گویند. در واقع، آنها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد.

در انتها لیست بک لینک های ساخته‌شده به همراه جزئیات کامل نظیر زمان درج، نوع بک لینک، صفحه لینک‌شده، انکرتکست استفاده‌شده، تعداد لینک‌های خروجی و یوزرنیم و پسورد سایت‌هایی که نیاز به ثبت‌نام داشته‌اند برای مشتری ارسال می‌گردد. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. حتی اگر هم به اشتباه تاکنون خریده اید، از فروشنده بخواهید که هرچه سریع تر اقدام به حذف بک لینک شما نمایند.(یا خودتان با ابزار disavow اثر آن را از بین ببرید) چرا که در غیر این صورت بک لینک های با کیفیت ما نیز موثر نخواهد بود.

علاوه بر این، بهتر است رپورتاژها را زمانی بخرید که صفحاتی از سایت تان در صفحه 1 یا 2 گوگل گیر کرده و میخواهید رتبه شان را چند پله افزایش بدهید. پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید. اگر شما سابقه خرید بک لینک معتبر از سایت دیگری را دارید، میتوانید در کامنت ها معرفی کنید تا ما هم در صورت صلاح دید ، آن را به متن صفحه اضافه کرده و به کاربران پیشنهاد دهیم. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. لینک ها انواع مختلفی دارند ،به طور کلی لینک ها به دو قسمت بک لینک فالو و نوفالو تقسیم می شوند.لینک های نوفالو نمی توانند تاثیری روی افزایش رتبه سایت داشته باشند ، بهترین لینک ها برای افزایش رتبه سایت در گوگل لینک های فالو هستند. با توجه به کیفیت سایتی که لینک از آن به دست می آید و سایر عوامل، مزایای مختلفی در اختیار سایتی قرار می گیرد که بک لینک دریافت می کند.هرچه لینک های شما در سایت های با کیفیت بیشتری قرار گیرد،کسب رتبه بالاتر در کلمات کلیدی رقابتی برای شما آسان تر خواهد بود.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما