جوادی عزتی با مصدومیت کوری خداحافظی کرد؟


آفتاب نیوز :

تاکنون هفت قسمت از فصل دوم سریال «زخم کار» پخش شده است و به نظر می رسد فصل سوم در راه است و آماده سازی آن نیز به پایان رسیده است.

تصویربرداری فصل دوم سریال مهدویان که این روزها بینندگان شبکه داخلی را به خود جلب کرده است، به پایان رسیده است و به نظر می رسد فصل سوم آن نیز اندکی پس از فصل دوم انجام شود. در اخبار منتشر شده در اینترنت که البته منبع رسمی ندارد، جوادی عزتی قرار است در فصل سوم حضور داشته باشد.

اما در شرایطی که برخی بینندگان این سوال را از «جمکاری ۲» می پرسند، «ملک» کجاست؟! و آیا این حضور ضعیف باید تا قسمت های پایانی فصل دوم ادامه داشته باشد، حالا خبرهایی مبنی بر شنیده شدن کلید فصل سوم «زرخدر» با حضور این هنرمند به گوش می رسد که ابتدا این سوال را به ذهن متبادر می کند که آیا؟ حضور اصلی این شخصیت بستگی به فصل جدید دارد یا بیننده باید شاهد حضور سایه مالک (جواد عزتی) در داستان باشد.

ساخت فصل دوم سریال زمان کوری اولین بار توسط خود محمدحسین مهدویان اعلام شد. وقتی در قسمت پایانی عکسی از جواد عزتی منتشر کرد و نوشت: بلند شو ملک. پس از آن گمانه زنی هایی مبنی بر تصمیم کارگردان برای توسعه فصل دوم مطرح شد و سپس اخبار غیررسمی از توسعه این پروژه در برخی رسانه ها منتشر شد. تا خرداد ماه سال جاری خبر رسمی ساخت «زم کوری ۲» با حضور بازیگران فصل قبل و چند بازیگر جدید پخش شد.

با این حال طبق آخرین اخبار منتشر شده در فضای مجازی که مانند فصل دوم همچنان فرضی است و هیچ منبع رسمی ندارد، داستان فصل سوم «زرخیون» مانند فصل اول و دوم طراحی و روایت شده است. بر اساس یکی از نمایشنامه های ویلیام شکسپیر منبع اقتباس از فصل سوم نمایشنامه “ریچارد سوم”.

محمدحسین مهدویان فصل اول این مجموعه را بر اساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را بر اساس نمایشنامه «هملت» خلق کرد.

فصل اول «جرمد کوری» از خرداد 1400 در شبکه نمایش خانگی آغاز شد و سانسور گاها صدای اعتراض تهیه کنندگان و بینندگان را بلند می کرد و حتی باعث وقفه در نشریه می شد. پس از پایان فصل اول، گمانه زنی هایی در مورد توسعه فصل دوم وجود داشت. در خرداد 1402 اعلام شد که فیلمبرداری فصل دوم با عنوان «بازگشت» به تهیه کنندگی محمدرضا تهتکشیان و کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز شد.

کامبیز دیرباز، مهرون غفوریان و الناز ملک از جمله بازیگران جدیدی بودند که به بازیگران قبلی پیوستند. «یارخیادور ۲» دو غایب دارد. هانی تاسلی که اخیراً از غیبت خود خبر داده و سارا حوتمی که پس از درگذشت شخصیت «مایده» در فصل اول غیبت خود را توجیه کرده است.

نمایش «زم کوری ۲» از ۲۶ شهریور ماه سال جاری روی پلتفرم فیلمو آغاز شد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما