جلوگیری از حضور بازیکن استقلال در پرسپولیس


آفتاب نیوز :

باشگاه «استقلال» که بدون توافق با علی ریزو رضایی قصد خالی کردن لیست بازیکنان بزرگسال در بازار نقل و انتقالات تابستانی را داشت، نام او را از لیست تیم خارج کرد و قرارداد این دروازه بان جوان را به صورت یک طرفه لغو کرد.

دلیل این امر تغییر آیین نامه لیگ برتر و حذف لیست بازیکنان زیر 25 سال بود. از آنجایی که رضایی امسال 24 ساله شد، در نتیجه نامش وارد لیست بازیکنان بزرگسال خواهد شد و از آنجایی که باشگاه استقلال قصد نداشت دو سهمیه بزرگسالان را در تیرک دروازه با حضور سید حسین حسینی بسوزاند، یک طرفه متوقف شد. . موافقتنامه رضایت

رضایی در این مدت حاضر به صحبت درباره فسخ قراردادش با استقلال نشد و در شرایطی که به نظر می رسد کار طرفین برای تعیین وضعیت و شکایت این دروازه بان جوان از این تیم به کمیته کشیده شود. آبی ها، رضایی امروز در باشگاه حاضر شد و برگه انصراف را دریافت کرد.

طبق قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران، فسخ قرارداد علیرضا رضایی به یک مورد خاص تبدیل شده و او بازیکن آزاد محسوب نمی شود و به همین دلیل تا نیم فصل نمی تواند به تیم دیگری برود. در شرایطی که از چند تیم به عنوان مقصد احتمالی دروازه بان آبی ها نام برده می شود، پیگیری ها نشان می دهد که احتمال انتقال او به پرسپولیس نیز به وجود آمده است.

پس از جدایی احمد گوهری، «پرسپولیس» موفق به جذب دروازه بان دوم نشده و انتقال یک دروازه بان خارجی به این تیم نیز رد شده است. این در حالی است که مصدومیت های زنجیره ای علی ریزو بیرانوند ملی پوش شماره یک این تیم نگرانی های زیادی را برای کادر فنی و یحیی گل محمدی به همراه داشت و به همین دلیل او به دلیل حضور افراد ناشناس و محترم به جذب دروازه بان مطمئن نگاه کرد. دروازه بان های کم تجربه روی نیمکت تیمشان و در همین رابطه بین طرفین این انتقال بحث هایی صورت گرفت.

گفته می شود رضایی قصد دارد با پرسپولیس قرارداد ببندد و در تمرینات این تیم شرکت کند تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای این تیم به میدان برود. البته سهمیه بازیکنان بزرگسال در این تیم نیز پر شده است و برای اینکه رضایی در لیست این تیم قرار بگیرد باید بازیکنی از شاگردان گل محمدی جدا شود.

رضایی که با حضور در پیکان و درخشش در این تیم توانست نظرها را به خود جلب کند، با نظر فرهاد مجیدی در لیگ 21 به استقلال پیوست اما فصل گذشته و به دلیل قرار گرفتن نامش در جمع بازیکنان بزرگسال چندان مورد استفاده ساپینتو قرار نگرفت. تیم استقلال مجبور به ترک این تیم شد.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما