بهترین بک لینک مشاوره خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان و قوی

Read more about click this here.

همان گونه که از قدیم نیز همیشه ذکر می شد، معیار اساسی مهم در بحث خريد بك لينك معیار پیج رنک (PageRank) است. پیج رنک در حقیقت اولین الگوریتم گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها بود که از آن استفاده می کرد. جالب است بدانید که خود گوگل تا زمان هایی پیش برای هر وب سایت یک عدد از 1 تا 10 به عنوان پیج رنک اعلام می نمود. با این حال بسیاری بر این عقیده اند که پیج رنک گوگل امروزه هیچ گونه تاثیری ندارد.

به دنبال سایتی با طراحی خوب، مقاله‌های اصلی، موضوع واضح و چند پست با عنوان «نویسنده مهمان» باشید. گوگل به صراحت در دستورالعمل های وبمستر خود هشدار می دهد که خرید یا فروش پیوندها را یک روش لینک سازی غیرمجاز (link scheme) در نظر می گیرد. از نظر فنی، اگر می‌خواهید به دستورالعمل‌های Google پایبند باشید، نباید بک لینک خریداری کنید، اما علیرغم این هشدار، خرید و فروش لینک ها روشی فوق العاده رایج است. بسیاری از متخصصان سئو این کار را انجام می دهند و امروزه ظاهراً گوگل از تنبیه افراد برای خرید لینک صرف نظر کرده است، اما در صورتی که بفهمد لینک ها غیرمجاز ساخته شده است، در نظر نمی‌گیرد. بطور کلی، سئو و بهینه سازی یک سایت برای موتورهــای
جستوجو به دو عامل اصلی بهینه سازی صفحـات ســایــت
و بهینه سازی دامین تقسیم می شوند.

سفارش بکلینک

بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ساخت بک لینک دانشگاهی از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما مؤثر واقع بشه. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست). در صورتی که سفارش بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. لینک سازی در انجمن‌ها با توجه به اینکه به صورت رایگان است، می‌تواند مقداری به ما در بهبود نتایج در موتورهای جستجو کمک کند.

این لینک باید یک لینک قابل کلیک باشد تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را به عنوان بک لینک شناسایی کنند. به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا «لینک ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت ما شوند. External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند. خرید بک لینک و رپورتاژ به شکل انبوه و از سایت های قوی و ارزان قیمت به شکل کاملا طبیعی.

و در آخر نیز توصیه می‌کنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوق‌العاده است. هر چقدر هم از نظر سئو شما رتبه خوبی داشته باشید، بدون وجود بک لینک، رشد سایتتان متوقف خواهد شد. لینک سازی داخلی سایت به صفحه موردنظر و بک لینک هایی که مستقیما برای این صفحه ایجاد می شوند، اعتبار صفحه را تعیین می کنند. ممکن است اعتبار دامنه، خوب باشد اما صفحه موردنظر اعتبار پایینی در آن دامنه داشته باشد.

خرید بک لینک در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات در سئوی خارجی به شمار می ره. یکی از دلایلی که ساخت بک لینک قوی و تضمینی و با کیفیت درون محتوا رو به شما توصیه می‌کنیم، دائمی یا بلندمدت بودن این بک لینک هاست. خرید بک لینک از نشونت در داخل محتوا ایجاد می شن تا بهترین سیگنال رو در مورد اعتبار سایت شما به گوگل بفرستند و نگران تمدید ماهیانه و مداوم این بک لینک ها نخواهید بود. البته بسیاری از پلتفرم‌های ارائه دهنده رپورتاژ، در
زمینه تولید محتوای آن نیز به شما کمک خواهند کرد.

به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد). همچنان یادآوری می کنیم که همزمان با خرید بک لینک دائمی و لینک سازی، لازم است در مباحث سئوی محتوا و سئو داخلی و تکنیکال نیز ورود نمائیم تا شاهد رشد بیشتری باشیم. با این حال چنانچه ملاحظه می نمائید صرفاً از طریق سفارش بک لینک و لینک سازی، وب سایت رشد قابل توجهی داشته اشت. خدمات بک لینک ارزان و دائمی و قوی همانند یک نیرو محرکه و سوخت برای حرکت رو به جلوی سایت شماست. با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی توانستند رشد قابل توجهی را به وجود بیاورند که در ادامه، برخی از تاثیرات لینک سازی و سئوی اصولی را ملاحظه خواهید کرد.

سفارش بکلینک

اگر فکر می کنید بک لینک به عنوان رأی اعتماد است ، ارزیابی منطقی اعتبار آن رأی نیز منطقی است. فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی و معرفی مقالات خود به مخاطبان می تواند نوعی بک لینک باشد. پیشنهاد میکنیم همیشه لینک سازی را در بازه زمانی مختلف انجام بدید و از جریمه گوگل در امان بمانید. نقطه قوت سون بک لینک این است که بک لینک ها از سایت های ایرانی ir فروخته میشود.

وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند. دیدگاهی نیز بین سئوکاران وجود دارد که لینک های نوفالو هم می توانند قدرت زیادی را به سایت منتقل کنند.

سفارش بکلینک

منظور این است که انواع بک لینک های مهم و تاثیرگذار در این پکیج وجود دارند. هر چه این عدد بالاتر باشد، سایت شما قوی تر بوده و شانس گرفتن رتبه های یالاتر را دارد. اگر سایت شما دارای تنوع بک لینک نبوده و تعداد بالایی از این بک لینک ها را بسازید، ممکن است دچار پنالتی گوگل شوید. بک لینک های رپورتاژی به لینک هایی گفته می شود که در قالب یک محتوا و بارگذاری آن به همراه لینک سایت خود در سایت های دیگر، بک لینک به دست می آوریم. هر چه تعداد لایه های بک لینک ها بیشتر شود، تاثیر و قدرت آن ها نیز افزایش می یابد.

تا چند سال پیش، گوگل به این لینک‌ها اهمیتی نمی‌داد و حتی اذعان داشت که این لینک‌ها را پیمایش نمی‌کند! اما در
سال‌های اخیر، دیده شده که بک لینک‌های نوفالو نیز بر سئوی سایت موثرند، هرچند این تاثیر کم و کوچک باشد. یکی از بهترین و قوی ترین بک لینک ها، بک لینک های دانشگاهی یا edu هستند.

در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. همانطور که مشاهده میکنید، پکیج ها اغلب با تعداد کمی لینک ساخته شده و همینطور به نظر میرسد سایت هایی که از آنها لینک گرفته میشود، سایت های معتبری باشند. مخصوصا اگر وب سایت تان تازه کار است، بهتر است به سراغ پکیج های پی بی ان با تعداد بالای بک لینک نروید. اگر قصد خرید بک لینک دائمی از این سایت ایرانی را دارید ، حتما از دائمی بودن بک لینک مطمئن شوید. در این سایت پکیج سوم (به استناد به نوشته های خود سایت) بک لینک دائمی ارائه میکند.

البته محتواها نیز باید دارای مشخصات فنی و ساختاری مورد تأیید بسیاری باشند. باید قبول کرد، تولید محتوای باکیفیت یکی از راه‌های مهم در بهینه‌سازی سئو سایت بوده، زیرا کمک می‌کند، منابع معتبری را برای لینک دهی به گوگل ارائه دهید. بک لینک، انواع مختلفی داشته که در اینجا می توانید تعریف دقیق دریافت بک لینک به همراه انواع مختلف آن(فالو، نوفالو و دوفالو) را ببینید. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد سودجو در وبلاگ های بی اهمیت و سایت های مرده که هیچ گونه بازدیدی ندارد، بک لینک شما را قرار می دهند.

توجه داشته باشید که این روش اصلا برای سایت شما لینکسازی محسوب نمی‌شود و شرکت واسطه حتی تگ sponsored هم
برای لینک شما لحاظ نمیکند. لذا اگر میخواهید از بک لینک تصویری واقعی استفاده کنید نیاز است که خودتان با صاحبین یک
یا چند سایت وارد مذاکره شده و درخواست درج تصویر (به عنوان تبلیغات بنری) با لینک Follow بدهید. بهتر است اگر به دنبال تنوع در لینکسازی هستید، از این نوع بک لینک استفاده کنید. کافیست در سایت‌ها و انجمن‌هایی که امکان ساخت اکانت دارند، عضو شوید و سپس در قسمت تنظیمات پروفایل، لینک سایت خود
را وارد کنید. درواقع بسیار راحت و با هزینه کم، می‌توانید بک لینک پروفایلی ایجاد کنید.

شاید استفاده از یکی ‌دو سایت معتبر در کنار 5 تا 6 سایت کم اعتبار روش خوبی برای لینک سازی سایت تازه کار باشد. پس به چند سایت معتبر در ساخت بک لینک اکتفا کرده و دیگر بک لینک‌ها را به سایت‌ها با درجه اعتبار پایین‌تر اختصاص دهید، در این صورت مطمئن باشید، موفقیت بیشتری نصیبتان می‌شود. تمام بک لینک هایی که در زیر دسته بندی شده است بصورت دائمی و هرمی و چند لایه می باشد که پیشرفته ترین نوع لینک سازی می باشد. نتایج جستجوی ارگانیک نتایجی هستند، که دارای کلمات کلیدی مرتبط با اصطلاح اصلی جستجو هستند. اگر پست شما از وب سایت های دیگر لینک دریافت می کند، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت.

OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است. با این وجود ، بینش های زیادی وجود دارد که می توانید (به صورت رایگان) با فیلتر کردن بک لینک های موجود بر اساس دسته هایی مانند صنعت ، TLD ها ، لنگرها یا LIS (امتیاز نفوذ لینک) به دست آورید.

برای آشنایی بیشتر با کلیه مباحث لینک سازی خارجی، پیشنهاد می کنیم مطالب موجود در بخش سئوی خارجی نشونت رو بررسی بفرمایید. البته زمان های در نظر گرفته شده بر اساس یک ریتم قابل قبول و طبیعی بوده و بنا بر شرایط هر سایت، ممکن هست پکیج های لینک سازی در زمان های کمتر یا بیشتری هم قابلیت اجرا داشته باشند. به طور کل بک لینک های پروفایلی دستی رو برای لایه اصلی پیشنهاد می کنیم و بک لینک های پروفایلی تقویتی که به صورت خودکار و رباتیک ایجاد میشن رو برای لایه های 2 به بعد پیشنهاد میکنیم.

اگر شما در حوزه پوشاک فعالیت می کنید، بک لینک های شما باید با موضوعات انواع پوشاک، جنس، روش های خرید، مدل، طراحی پوشاک و … برای شما ایجاد شوند تا تاثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت شما داشته باشند. تناسب و ارتباط موضوعی سایت شما با سایت لینک دهنده باعث جذب مشتریان بالقوه می شود. دیگر دوره خرید بک لینک انبوه مستقیم به پایان رسیده است و خرید این نوع بک لینک ها برای صفحات سایت شما حتی می تواند باعث افت رتبه گردد. اما با این حال بک لینک های انبوه هنوز هم برای تقویت بک لینک های لایه های بعدی لینک سازی و یا برای تسریع در ایندکس شدن آن ارائه می شوند که به عنوان یک سرویس مکمل لینک سازی نیز می توان از آن استفاده نمود. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است!

اگر یک وب سایت یک لینک به برخی از محتوای موجود در وب سایت یا وبلاگ شما اضافه کند، پس این یک بک لینک است. البته، نمی‌توانید فقط در آنجا منتظر بمانید، به این امید که کسی برتری محتوای شما را کشف کند و یک بک لینک به سایت شما در وبلاگ خود اضافه کند. وب سایتهای این پکیج با موضوعات مختلف بوده و به روز رسانی می شوند و آی پی سرور متفاوت دارند و همچنین از چند هویز مختلف هستند. با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. با اینکه همیشه با خرید محصولات و خدمات ارزان مخالفم، اما اگر روزی مجبورم کنند میان محتوای ارزان و بک لینک ارزان یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم محتوای ارزان است!

در تریبون می‌توانید انواع بک‌لینک را در سایت‌های گوناگونی خریداری کنید و با کمک مشاوران و تیم پشتیبانی ما بیشترین میزان تاثیرگذاری را دریافت کنید. برای ثبت سفارش و مشاهده سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌کنند، کافیست همین حالا وارد پنل تریبون شوید. اگر مطالب بالا را کامل خوانده باشید متوجه خواهید شد که خرید بک لینک باکیفیت می تواند موجب رشد و بهبود کسب کار شما شود. هنگامی که مخاطبان در حال خواندن محتوا به صورت آنلاین هستند، ابتدا پیوندها را مشاهده می کنند. اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود.

هم‌اکنون می‌توانید با سفارش بک لینک از رسانه‌های بزرگ و جذاب تسمینو، به افزایش اعتبار و بهتر دیده‌شدن وب‌سایت خود کمک کنید. در حالت کلی، زمانی که یک سایت به سایت دیگر لینک می‌دهد، یک بک لینک ایجاد می‌شود. عبارت بک لینک با کلماتی چون inbound link یا لینک ورودی نیز مورد شناخت کاربران قرار می‌گیرد، چرا که بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از یک سایت وارد سایت دیگر شوند. در واقع می‌توان عبارت لاتین External link را هم به بک لینک نسبت داد؛ چرا که طبق چیزی که گفته شد، بک لینک‌ها سبب می‌شوند تا کاربران از سایت‌ اولیه‌ای که در آن حضور دارند خارج شوند.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما