شواهدی مبنی بر اینکه استادان علاوه بر واجد شرایط بودن، جوراب دخترانه فاقد تجربه کافی برای رسیدگی به مهارت های عملی در سی تی بودند، در اکثر سخنرانی ها به صورت تئوری انجام می شد.
همچنین مشهود بود که اساتید به دلیل عدم آموزش کافی در کالج ها و دانشگاه ها، نمی دانستند چگونه باید در بخش عملی پیش بروند.
این نگرانی وجود دارد که وقتی برخی از جنبه های برنامه درسی به روشی متفاوت از روش برنامه ریزی شده انجام می شود.
مسئولیت رؤسای گروه ها و اساتید این است که اطمینان حاصل کنند که برنامه ها از اهداف تعیین شده برنامه درسی خارج نمی شوند.
شوایزر و کلی (2005) از این موضوع حمایت کردند سارافون دخترانه مجلسی که استادان با صلاحیت در موضوعات موضوعی خود استاد هستند و در موضوعاتی که تدریس می کنند تخصص زیادی از خود نشان می دهند.

از شواهد قریب به اتفاق بیشترین درصد 16 (100%) در این ساخت و ساز مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی الگوسازی و چاپ و رنگرزی پارچه، این مطالعه نشان داد.
که این یک عامل فلج کننده در ارائه برنامه درسی سی تی در دانشگاه ها از آنجایی که تمام اساتیدی که در مطالعه شرکت کردند کشف کردند که در این دوره ها مشکلاتی پیدا می کردند.
این مطالعه نشان داد که دانشگاهها دارای مدرسان واجد شرایط آکادمیک هستند که فاقد صلاحیتهای حرفهای هستند. اساتید و روسای گروه ها دارای حداقل صلاحیت های لازم بودند.
اگرچه اینها در زمینه هایی مانند برنامه ریزی کمد لباس، آراستگی، طراحی آزمایشی در لباس، بافت فرهنگی لباس و جامعه، ساخت پارچه و توسعه محصول دارای نقاط قوت بودند، اما به طور کامل در این منطقه از صلاحیت حرفه ای برخوردار نبودند.
این را دورههایی که آنها برجسته کردهاند بهعنوان چالشهایی عکس رادیو جیوه دار در تدریس خود نشان میدهند که در صورت وجود، بسیار اساسی هستند
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.