آرمیتا گراوند درگذشت


آفتاب نیوز :

خبرگزاری ایسنا نوشت: صبح روز ۱۸ مهرماه، آرمیتا گراوند با دوستانش قصد داشت سوار واگن مترو شود که ناگهان با کاهش فشار مواجه شد و تعادل خود را از دست داد.

شدت ضربه به حدی بود که وی دقایقی دچار ایست قلبی شد و پس از امدادرسانی چند تن از شهروندان، پرسنل مترو و اورژانس برای ادامه درمان به نزدیکترین بیمارستان تخصصی اعزام شد. آسیب مغزی باعث شد مقتول مدتی در کما بماند و متاسفانه دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.

بر اساس نظریه رسمی پزشکان، آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون دچار سقوط، آسیب مغزی و سپس تشنج، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شد.

آرمیتا گراوند اهل کرمانشاه و دانش آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی ارو الوغجی منطقه 11 تهران است.

مسعود درشتی مدیر شرکت بهره برداری مترو در خصوص این حادثه گفت: روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۷ صبح دانش آموز ۱۶ ساله ای وارد قطار خط ۴ مترو شهدا شد و از آن عبور کرد. به دلیل کاهش فشار بیرون آمده است.» به گفته والدینش، وی پس از غش روی زمین افتاده و به سرش ضربه می زند. خانواده وی می گویند که این فیلم ها را دیده اند و عامل دیگری در فیلم های مربوط به این حادثه ندیده اند. پس از این حادثه وی به بیمارستان منتقل شد و خانواده اش از مردم برای سلامتی وی خواستند تا دعا کنند

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما